måndag 25 oktober 2010

Intervju med vår egna "Pavel Bure"


Dax för årets första intervju med Jonte. Jonte som gjort mycket poäng iår redan och varit riktigt bra har skapat sig respekt i flera lag, efter fina solomål och fysiskt spel.

Namn:Jonatan Rytting
Smeknamn:"Rytting"
vikt:72kg
längd:184cm
Idol:Ja, Zäta är grym, fint spelsinne framförallt.
född:1993-03-04
Moderklubb:Eksjö HC

Vad är din personliga målsättning för denna säsongen?
-Utveckla mitt spel och tillföra lite poäng osv i laget. Sedan komma top 2 i serien med laget!

Efter uppehåll ett j***a tag så började du förra året och gjorde succe. Vad är den största skillnaden från förra säsongen jämfört med denna säsongen?
-"Jadu, förra säsongen var mest ett test i början. För att då få upp suget att spela igen. Vilket jag fick. Denna säsongen är det ren glädje och förbättrat mitt spel mycket mer än förra säsongen.

Du har inlett bra denna säsongen och gjort mycket poäng i både j och a-lag iår. Kommer det fortsätta så här eller kommer du gå i ide ett tag?
-Känns bra så kan lova dig att jag ska göra mitt bästa och hjälpa laget vinna!

Hur har sommarträningen sett ut för din del?
-Har inte varit någon elitnivvå men varit ute och sprungit och gymmat en hel del inför uppstarten och sedan var jag med på träningarna och inte luggit på latsidan.

Vem är:
Latast:Freddie
osjälvisk:Flash
självisk:Jaa<3
mest sjuk:Freddie
Bäst i Slagsmål:Olsson
Sämst i slagsmål:Flash
Vinner poängligan: Ja<3
Vinner assistligan:Eklund
Vinner Målligan:Jag:D
Tacklas hårdast:Freddie

3 kommentarer:

  1. HAHAHA klockrent;) men va fan menar du med mest sjuk jonte?:D

    SvaraRadera
  2. haha vem som skippar träning mest pga sjukdom^^

    SvaraRadera
  3. vet inte på alla vis antar jag :D

    SvaraRadera