tisdag 26 oktober 2010

Coach Eklund

Christoffer "Tosse" Hurtig är lagkapten för j20 och jag har tagit ett snack med honom om säsongen som varit. Han sammanfattar den så här.

Hur tycker du att säsongen har sett ut så här långt?
-Med de få träningarna vi har haft så ser det riktigt bra ut.

Vad krävs av dig som kapten i detta laget?
-Går inte att få en bättre kapten än mig, menar peppa laget, snacka med domaren osv.

Vem gjorde förra årets största tabbe?
-Freddie"tandskyddet"Sjöö. Utan tvekan.

Hur är du som spelare?
75 kg biff, Stabil och har som målsättning att vinna serien med j20 och vinna poängligan.

Före lagets Fjant(rytting)?
-Ja, det kommer!

Vem blir årets utropstecken?
-jag själv¨

Vem har hårdast/lösaste skottet?
Jag har hårdast!
Johan har sämst/lösast!

nämn 2 saker Ogge är bra på!
-Kan inte komma på något, haha!

Vem skippar medvetet fysen?
-Freddie^^

Lagets största diva?
-Martin Raaby, haha.

Tack för det tosse!

Med all sannolikhet så lär det bli en jobbig träning för tosse på torsdag.

1 kommentar:

  1. kul att allt negativt är riktat mot mig!! ska fan sluta i detta jävla kuksugarlag, o vilken seriös o härlig kapten vi(ni) har!!

    SvaraRadera