lördag 12 december 2009

Eftersnack!

Matchen idag mot SIS slutade 6-6!

Surr om den får ni på hemsidan!

Tosse fick en ny wannabe/retard freddie klubba!

Min jäävla klubba gick av efter 1 vecka:S

Rytting slagsmål och matchstraff!!!!!!!!Adam hill tar på sig detta eftersom han passar mig som skjuter efter avblåsning! ÄRLIGT talat hörde jag den inte! Men jag får 2 idioter på mig, och rytting hjälpte till och slog ned en KLEN SIS spelare!

Domare får 1500 kr för denna matchen och man hörde surr att 1000 av dem kommer från SIS!

stark offensiv. Stod 5-3 efter 20 min och de var utspelade stundtals.

Freeddie lyckas göra självmål på SIS kvitteringspuck!

ADAM HILL MISSAR 6 frilägen enligt han själv!

måste även berömma krille ahlstedt som gjorde en bra match! MEN en av årets tabbe stod han för. Då han skulle droppa i en 3-1 situation! det slutade med att krille ramlade i hörnet och slog i huvudet!

Som sagt, på hemsidan står det att man måste respektera varandra på banan! En tackling mot huvudet mot magnusson efter att tagit fart från halva banan är inte respekt mot spelare!

http://www.youtube.com/watch?v=tAyrL-RXZ48&feature=related en jämförelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar